A pandemia di coronavirus innesca a crisa di i container

Chiunque hà bisognu di spedisce qualcosa di grande - o una grande quantità di qualcosa di chjucu - affitta ciò chì hè cunnisciutu cum'è un container intermodale per questu scopu. Ma questu ùn hè micca un compitu faciule per u mumentu - ùn ci hè solu abbastanza scatule di trasportu dispunibili. Cumprà un contenitore ùn hè micca faciule mancu.  

U ghjurnale tedescu Frankfurter Allgemeine Zeitung hà dettu di recente chì ci sò solu duie cumpagnie in u mondu chì custruiscenu è vendenu cuntenitori di spedizione - tramindui sò basati in Cina.

Chiunque in Europa chì cerca di cumprà ne pò ottene solu di seconda mano: Ancu i novi contenitori sò prima carichi di merchenzie in Cina è aduprati per una spedizione prima ch'elli ponu esse pussuti quì.

Perchè i prezzi di spedizione crescenu?

I costi di affitto è spedizioni sò ancu aumentati. Nanzu à u 2020, u trasportu di un containeru standard di 40 piedi (12 metri) nantu à una nave chì parte da un portu cinese costa circa 1.000 $ (840 €) - attualmente, unu deve pagà finu à 10.000 $.

A crescita di i prezzi sò sempre un segnu di sbilanciu. In questu casu, hè un segnu di dumanda crescente (per cuntenitori o spaziu di spedizione) cù stagnazione o ancu diminuzione di l'offerta.

Ma ci hè ancu una mancanza di spaziu di nave per u mumentu. "Ùn ci hè guasi più navi di riserva", hà dettu Rolf Habben Jansen, CEO di l'impresa logistica Hapag-Lloyd, à u settimanale tedescu Der Spiegel.

Parechji armatori anu investitu pocu in e so flotte in l'ultimi anni, hà dettu, "perchè ùn anu micca guadagnatu u costu di capitale dapoi parechji anni. Nuddu s'aspittava à a grande dumanda di trasportu marittimu per via di a pandemia. Ùn ci seranu più navi à cortu andà ".

Prublemi glubali

Malgradu a mancanza à cortu andà, u prublema ùn si tratta solu di un numeru insufficiente di scatule novi. I Containers ùn sò guasi mai aduprati per u trasportu una sola volta è sò invece parte di un sistema glubale.

Appena un cuntaineru carcu di ghjoculi cinesi, per esempiu, hè statu scaricatu in un portu europeu, serà pienu di novi beni è pò poi purtà parti di macchine tedesche in Asia o in America di u Nordu.

Ma dapoi un annu, hè difficiule di mantene l'orarii mundiali chì regulanu u trasportu intercontinentale, postu chì a pandemia COVID-19, chì hà iniziatu à l'iniziu di u 2020, hà continuatu à disturbà fundamentalmente u cummerciu mundiale.


Tempu di posta: Jun-15-2021